expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> Lydia Gilbert's blog: LOL

Monday 16 November 2015

LOL


Mum: how much is this cloth?
Seller: na N3000
Mum: Ahn ahn! No be N500??
Seller: Madam no oh, na N2500 last
Mum: see, na only N1000 I get for my
bag. Check am (opens bag)
Seller: madam sorry oh. That price no good . Oya pay N2000
Mum: I no get N2000. If I go down now, I go buy am for N1000 for another person hand.
Seller: madam abeg, na N2000 last I go collect. Na that price wey I buy am
Mum: you dey do shakara too much joorh. And see, the clothe no get quality sef. This one will fade after you wash am once. I'm going.
(Turns and leave) After a few steps
Seller: madam oya come buy am. Pay N1500
Mum: shebi I tell you I get only N1000.
Seller: Abeg madam that one too small. Add something na .
Mum: oya take N1300
Seller: (collects reluctantly with a big frown).
Mum: Ehen! My customer! You be correct person! I go dey come here everyday!

Lol

1 comment:

Anonymous said...

Very typical